جشن میلاد حضرت زینب (س) برگزار شد 
جشن میلاد حضرت زینب (س) برگزار شد 

جشن میلاد حضرت زینب (س) برگزار شد 

رقیه ملایی گفت: با کمک بچه های مسجدی کانون بیت الرقیه (س) در سالروز ولادت حضرت زینب (س) جشن برگزار شد.
شناسه خبر : 1006056 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۴

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به ویژه برنامه های سالروز ولادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: با کمک بچه های مسجدی کانون بیت الرقیه (س) یک روز قبل از میلاد این بانوی بزرگوار مسجد آذین بندی شده و سپس در سالروز ولادت آن حضرت جشن برگزار شد.

 

 





مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت افزود: با توجه به شرایط کرونایی بنابراین جشن میلاد حضرت زینب (س) با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.








وی بیان کرد: از برنامه های اجرا شده در این جشن، سخنرانی با محوریت بیان سبک زندگی و سیره آن حضرت، قرائت زیارت جامعه کبیره و مولودی خوانی بود.







ملایی ابراز کرد: علاوه بر این نیز با همکاری بانوان مسجدی آش نذری پخت شده و سپس در ظروف یکبار مصرف درب منازل اهالی روستا تحویل شد.







مدیر کانون بیت الرقیه (س) روستای هوکرد جیرفت با اشاره به اجرای طرح ملی ایران قوی، اظهار کرد: یکی از برنامه های کانون در این راستا طرح تلاوت نور است که ذیل رواق نور اجرا می شود.







وی ادامه داد: به همین منظور هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء جماعت یک صفحه از قرآن کریم توسط امام جماعت مسجد تلاوت می شود.







ملایی در خاتمه عنوان کرد: همچنین روزانه یک مسئله در خصوص احکام شرعی توسط امام جماعت مسجد برای نمازگزاران بیان می شود.

پایان پیام/ 586